top of page

Stevie Nicks


NL Het was 2013, toen we naar Amsterdam gingen (Ziggo Dome) om Fleetwood Mac te zien, Het werd tijd , ik ben vooral fan van Stevie Nicks al sinds de jaren 70, 80 . Nu ging ik ze dan eindelijk live zien. en daarna ook nog eens in 2015.

Stevie was duidelijk veranderd, haar look bedoel ik, vroeger was ze een echte hippie ,de uitstraling van een gypsy witchy woman.

Nu deed ze me denken aan een Country Zangeres, maar eenmaal op het podium.. haar stem was nog zoals vroeger en de uitstraling was zoals ik haar altijd in mijn gedachte had, helemaal top. Terug thuis barstte de inspiratie los, heel wat portretten fantasietekeningen alles dankzij Stevie , maakte ik. Ik gebruikte veel kleur, het mooiste wat ik heb kunnen tekenen met pastel was in de tijd van Stevie Nicks. Vandaag is deze dame 71 jaar geworden, daarom dat ik gisteren aan het water nog eens het portret van de gold dust woman heb getekend.

UK

It was 2013 when we went to Amsterdam (Ziggo Dome) to see Fleetwood Mac. It was gonna be time, I have been a Stevie Nicks fan since the 70s, 80s. Now I finally went to see them live. and then again in 2015. Stevie had clearly changed, I mean her look, she used to be a hippie had the look of a gypsy witchy woman .Now she reminded me of a Country singer, but once on stage .. her voice was still as before and her appearance was as I always had in my mind, totally top. Back home the inspiration burst out, a lot of portraits fantasy drawings everything thanks to Stevie, I painted. I used a lot of colors it was the most beautiful thing I could draw with pastel . Today this lady turned 71, that's why yesterday I drew a portrait of the gold dust woman by the water. again with Pastels.
bottom of page