top of page

Kleuren mengen/Mixing colors.

Bijgewerkt op: 24 aug. 2020


Een acrylschilderij gemaakt met alleen maar mengen van kleuren. Doordat ik maar weinig verf had was ik genoodzaakt om te mengen en prikkelde mijn nieuwsgier, welke kleuren ik allemaal creëeren ging. Ik schilderde een vosje die tussen dag en nacht staat. Om de overgang van licht naar donker te maken in het landschap vond ik ook wel een uitdaging.

Dat mijn favoriet jaargetijde de herfst is mag ook wel blijken uit mijn kleurgebruik.



#art #fox #art #creative #creative #acryl #herfst #autumn An acrylic painting made with just mixing colors. Due to the lack of paint, I was forced to mix and stimulated my curiosity about the colors I was going to create. I painted a fox that stands between day and night. I also found a challenge to make the transition from light to dark in the landscape. That my favorite season is autumn can also be seen from my use of color.



 

bottom of page