top of page

Cats in Sweden

Bijgewerkt op: 12 aug. 2020

🇳🇱Deze katten heb ik getekend van verschillende foto’s. Soms is het lastig om 2 katten op een foto te krijgen en dan bied de kunst een uitkomst.

Op de achtergrond heb ik mijn fantasie de vrije loop gelaten zo probeer ik altijd een passende achtergrond bij het object te creëren. Soms voeg ik er iets persoonlijks aan toe. Op de vensterbank staat dan ook een van mijn plantjes.

Deze opdracht werd me gevraagd door iemand die in augustus haar vriendin in Zweden wil verrassen. Ik hoop dat dit gaat lukken





🇬🇧I have drawn these coloredpencil drawing of these cats from different photos, Some cats are apparently difficult to get on 1 photo . Fortunately, in artworld everything is possible. With the background I have given my fantasy free rein again. Sometimes I add a little personal in a drawing. You see 1 of my plants on the windowsill.

Someone asked me to make this drawing so that she would surprise her friend in Sweden. I hope this will work.






bottom of page