top of page

Bunderbos

Bijgewerkt op: 16 apr. 2019

Ik woon vlakbij een fotogeniek bos, het Bunderbos. Ik ben er graag. Alhoewel ik een Herfst liefhebber ben, kan ik ook erg genieten van het voorjaar. De mooiste tijd van het jaar in het Bunderbos, met die bloesem, daslook en bosanemonen in de bloei, lijkt het echt op een Hobbitbos.

Wat ik wel jammer vind is dat sommige bezoekers toch de regels aan hun laars lappen zoals afval dumpen, fietsen door het bos, planten plukken en toch de hond los laten lopen, Het staat duidelijk aangegeven dat dit verboden is ivm dieren met hun jongen die in het bos leven.

I live near a very photogenic woods, Bunderbos. At the moment it is the most beautiful time of the year. Even that I am an Autumn lover I adore the blossom, bear leef and the forest anemone which you can find there at the moment. I love to spend my time there, I call it a Hobbitwoods at the moment.

What I think is a shame is that some visitors still ignore the rules such as dumping trash, cycling through the forest, picking plants and still let the dog run free. It is clearly indicated that this is prohibited due to animals with their young ones living in the forest.

bottom of page