top of page

Bobbie

Honden💚 Wij hebben vroeger een hond gehad die ouder dan 16 jaar is geworden..Ergens in 1969 kwam mijn vader thuis met een pup. Hij was bij iemand een wasmachine gaan repareren die de kosten niet betalen kon maar wel een nest koningspoedels had. Daar mocht mijn vader zich eentje uitzoeken. Mijn moeder was bang voor honden. “Oh nee hoe groot wordt ie wel niet “ vroeg ze waarop mijn vader zei :”Hij groeit maar nog een beetje.” Later werd het beetje toch wat behoorlijk beetje maar Bobbie was later overal waar mijn moeder was te vinden. vrienden voor het leven.

En was zij niet in de buurt dan was Bobbie bij mijn oma te vinden. Bobbie heeft het gelukkige hondenleven nog gekend waar honden overal los mochten lopen. Ik denk dat Bobbie het mij altijd kwalijk heeft genomen dat de Duitse herdershond mijn favo hondenras was 😂😂😂 Maar ik heb Bubje vereeuwigd hoe ie als oud wijf in het raam hing en tegen Herdershond Herta blafte. Ik denk dat ik dat schilderij in 1983 heb gemaakt en 😉zekerweten in 1983 heb ik deze Duitse herder geschilderd 💪


Dogs💚 We used to have a dog that was over 16 years old. Somewhere in 1969 my father came home with a puppy. He had repaired a washing machine at someone who could not afford the costs but had a nest of king poodles. My father was allowed to choose one. My mother was afraid of dogs. "Oh no, how big does he get," she asked, and my father said, "He is only growing a little." Later it became a bit decent, but Bobbie was everywhere where my mother was.

friends for life.

And if she wasn't around, Bobbie could be found at my grandmother's. Bobbie has known the happy dog ​​life where dogs were allowed to walk everywhere. I think Bobbie has always blamed me for the fact that the German Shepherd Dog was my favorite dog breed 😂😂😂 But I have immortalized Bubje how he hung in the window as an old woman and barked at Shepherd Herta. I think I made that painting in 1983 and for sure I know I painted this German Shepherd in 1983"

bottom of page