top of page

Animatie/animations

Bijgewerkt op: 12 aug. 2020


Ik ben de laatste tijd heel vaak vanalles aan het uitdenken voor Poppetje Blue, en met opeens ben ik bij een of ander programma terecht gekomen die een klein beetje animatie doet, Ik zou het dan ook onwijs vinden om een makkelijk animatieprogramma te kunnen vinden waar ik mijn eigen tekeningen tot leven kan roepen,Meestal krijg je programma's waar bv alles al is voorgedaan echter je de tekst zelf kan verzinnen maar ik wil toch echt mijn eigen tekeningen kunnen bewerken tot animatie, dat zou leuk zijn. Ik heb vroeger vaak cartoons gemaakt dankzij de cavia's echter wanneer zoiets bv rondhuppelt op je scherm dat zou fijn wezen.Dat is dus mijn streven voor Poppetje Blue, zo kan ik nl weergeven wat voor typetje ze nu echt is.

Met wat creativiteit heb ik net een beetje meer uit de animatie gehaald dan eigenlijk het programma je geeft. Het duurt maar kort maar wie weet wat de toekomst zal brengen. Je bent altijd welkom ivm tips voor animatieprogramma's liefst makkelijk te begrijpen programma's ;)


Bij voorbaat dank



With some creativity I got a little bit more out of the animation than the program actually gives you. The duration is not that long but who knows what the future will bring. You are always welcome to send me tips for animation programs, preferably easy to understand programs;)


thanks in advance

bottom of page